burak-ozcivit@windowslive.com

17 Temmuz 2007 Salı

Zoraki Koca Dizisi 3.Bölüm Full İzle

Zoraki Koca || 3. BoLuM 1. KiSiM



Zoraki Koca || 3. BoLuM 2. KiSiM




Zoraki Koca Dizisi 3.Bölüm Full İzle - Zoraki Koca Dizisi 4.Bölüm fragmanı izle - Zoraki Koca Dizisi 4.Bölüm fragmanı - youtube dizi izle burak ömer ayşe özlem
Zoraki Koca || 3. BoLuM 3. KiSiM



Zoraki Koca || 3. BoLuM 4. KiSiM



Zoraki Koca || 3. BoLuM 5. KiSiM



Zoraki Koca || 3. BoLuM 6. KiSiM



Zoraki Koca || 3. BoLuM 7. KiSiM



Zoraki Koca || 3. BoLuM 8. KiSiM



Zoraki Koca || 3. BoLuM 9. ve SoN KiSiM

3 yorum:

Unknown dedi ki...

burak ı çok beğeniyom ayşe çok şanslı bi kız yani o kadar yakışıklıki bayılıyom hele 3. bölümdeki ayşeye bakışı yok mu eridim bittim hasta oldum

süper ikili dedi ki...

yaaa bu süper dizi neden bitti ki herkesin begenıyle ızledıgı muhtesem bı macera fılmıydı bn onlara bayılıyordum ya nolur gerı baslasın kartal abı sana seslenıyorum nolur duy sesımı ya lutfen.ınanın kı sabahları 5.00 da kalkıom sırf kacırmamak ıcın lutfen gerı baslasın o muhtesem dızı.....:d

süper ikili dedi ki...

ben onlara bayılıyorum tıpkı bana benzıyo nolur baslasın gerı bnm gıbı herkes bunu ıstıyo emınım lutfaannnnn...