burak-ozcivit@windowslive.com

1 Temmuz 2007 Pazar

zoraki koca



Zoraki Koca dizisinin televizyonda tanıtımını izlediğimde keşfettim Burak Özçivit’i (dizideki adı ömer) Akıllara zarar verecek derecede yakışıklı bir çocuk. Bir çok manken güzellik yarışmasında derecesi var zaten. Uğurkan Erez ile çalışıyorlar.

Dizi konusu ise biraz klasik geldi bana. Zengin çocuk ile dişli kız. Aşk oyunu dizisine benziyor senaryo biraz. Ama bu çocuğun hatırına binlerce kızın ekran başından ayrılmayacağına eminim.

Dizi oyuncu kadrosu ile de dikkat çekiyor. Bir çok tecrübeli usta oyuncuyu kadroya dahil etmişler.

İşte diziyle ilgili birkaç detay:

Yönetmen: Kartal TİBET
Senaryo: Gül Abus SEMERCİ
Proje Koordinatörü: Ayda Özlü ÇEVİK

Oyuncular:
Ömer-Gerçek Adı:BURAK ÖZÇİVİT (Eksi 18)
Ayşe-Gerçek adı:ÖZLEM YILMAZ (dicle, karagümrük yanıyor dizileri)
Haşmet-Gerçek adı:SÜMER TİLMAÇ (Süper Baba dizisinden)
Saadet-Gerçek adı:IŞIL YÜCESOY (Rüya Gibi,Güz Yangını,Korkuyorum Anne, Çemberimde Gül Oya, Üvey Baba, Geçim Otobüsü, Milcan)
Recep-Gerçek adı:CİHAT TAMER (bizimkiler)
Sevim-Gerçek adı:SERAY GÖZLER (süper baba)
Nefise-Gerçek adı:ZERRİN SÜMER (Kadın İsterse dizisinden)
Şükran-Gerçek adı:GAMZE DEMİRBİLEK (Hokkabaz filmi)
Özlem-Gerçek adı:YEŞİM DALGIÇER (Böylemi olacaktı, Acı hayat, Aşkımızda ölüm var dizileri)
Tarık-Gerçek adı:ALİCAN YÜCESOY (Gurbet Yolcuları, 2 Eylül, Akümülatörlü Radyo, Umut Adası, Son Osmanlı Yandım Ali, Sessiz Gece Işık, Pilli Bebek)
Yaşar-Gerçek adı:İBRAHİM SELİM (Ters Yüz, Zoraki Koca, Sis ve Gece, Sınav, Ne Seninle Ne Sensiz)

(alıntıdır)

7 yorum:

BuraK-fan dedi ki...

Burak cooooook yakisiklisin yaaa karizmasin resmen seni cok begeniyorum harikasin mükemmelsin:D seni cooook seviyorum.....

pnr dedi ki...

ya sana aşığım burak ya neler yazacağımı bile bilmiorum odamda her yerde senin resimlerin var ve her gece yastığımın altındaki resminle uyuyorum öpmeden onsuz yatamıorum kimse benim sana olan sevgimi anlamıoo sen çok değerlisin benim gözümde ve seni özlemden kıskanıorum çünkü çok güsel kıs SANA AŞIĞIM HEP GÜL O HAYRAN OLDUĞUM GÜLÜCÜK YÜZÜNDEN HİÇ EKSİLMESİN...

Aysun dedi ki...

Burak benim yasim 19
boyum 1,72
kilom 65
seneye ben Miss Turkey`e basvurmak istiyorum sence yapabilirmiyim ama bana yardim etmen gerek cünkü senin Tecrüben var ve senin arkanda Ugurkan Erezle var lütfen bana ulas.
seni seviyorum
kib
Basarilarinizin sürmesini dilerim

ekin dedi ki...

BURAK ÖZÇİVİT SİZİ DAHA ÖNCE HİÇ TANIMIYORDUM TAKİ FLMİNİZİ GÖRÜNCEYE KADAR ŞUANA KADAR HİÇ BİR SANATÇIYA EMAİL ATMADIM.FAKAT KUZENİM BAŞKA SANATÇIYA EMAİL ATIYORDU DEDİM BİDE BEN ATIYIM.FLMİNİZİ İZLERKEN AKLIMA İLK SİZ GELDİNİZ.SİZİ İYİCE ARAŞTIRDIM BAKTIMKİ GÜZEL İŞLERLE UĞRAŞIYORSUNUZ SEVECEN VE İDEALİST BİRİNE BENZİYORSUNUZ OK DEDİM.İNŞLLAH İYİ YERLERE GELİRSİNİZ.MESLEĞİNİZDE DAHA ÇOK İLERLERSİNİZ UMARIM.SİZİ YAKINDAN TANIMAYI İSTERDİM.HEP DERDİM Kİ MSJ ATIYORUZ AMA ONLAR BİZE CVP VERMEZ.UMARIM CVP VERİRSİNİZ HİÇ OLMAZSA BENDE LAFIMI GERİ ALIRIM.ORTAKCİM-32@HOTMAİL.COM BENİ YANLIŞ ANLAMAYIN SADECE TANIŞMAK İSTİYORUM.KENDİNİZE İYİ BAKIN BY

CILEM dedi ki...

BURAK RABBIM SENI KUSURSUZ YARATARAK BASARINADA YARDIM ETMIS SENDEN ISTEDIGIM SAKIN BU BASARIDA SANA KIMIN YARDIM ETTIGINI UNUTTMA ALLAH NE MURADIN VARSA VERSIN BASARIN SONSUZ OLSUN VE BOZULMASIN SEN DAHA COK PROJELERDE YER ALIRSIN SENI TEBRIK EDERIM CIAO CILEM

Alev dedi ki...

Merhaba Burak Özçivit...
Sana nasıl ulaşabilirim?...
Eğer bana e-maıl gönderebilirsen sevinirim...
E-maıl adressim: alev.alev@jubii.dk


Alev

selin dedi ki...

buraaaakkk cok tatlısın yaa aşığım sana!!!!!!!buarada yorum yazan pnr adlı arkadasa seslniorm sen kimsin bee lafını bil de konus burak benim sana kaptrmam geriii